L'industria di a scatula ondulata face una crisa di materia prima per l'esportazione di polpa in Cina

I pruduttori indiani di scatuli ondulati dicenucarenza di materia primain u mercatu domesticu per via di l'espurtazioni aumentate di cartapolpain Cina hè crippling operazioni.
U prezzu dicarta kraft, a materia prima principale per l'industria, hè cresciuta in l'ultimi mesi.I pruduttori l'attribuiscenu à l'aumentu di l'esportazioni di a materia prima in Cina, chì hà cambiatu à utilizà a fibra di carta pura da questu annu.
Mercuri, l'Associazione di i Fabbricanti di Scatole Ondulate di l'India Meridionale (SICBMA) hà urigatu u Centru à impone una prohibizione immediata di l'esportazione dikraftcarta in ogni forma cum'è "u so fornimentu hè diminuitu da più di 50% in u mercatu lucale in l'ultimi mesi, chjappà a produzzione è minacciava di mandà centinaie di picculi è medie imprese (PME) in Tamil Nadu è imballaggio Puducherry ".
L'esportazione di rotuli di polpa kraft riciclata (RCP) in Cina hà spintu u prezzu di a carta kraft di quasi 70% dapoi l'aostu 2020, l'associazione hà dettu.
I scatuli ondulati, cunnisciuti ancu com'è scatuli di cartone, sò largamente utilizati da e cumpagnie in i settori pharma, FMCG, alimentari, automobili è apparecchi elettrici per imballaggi.Ancu s'è a dumanda di tali scatuli hè cresciutu constantemente durante a pandemia di Covid-19, i so fabricatori ùn anu micca pussutu assicurà un fornimentu stabile per via di a carenza di materia prima.Questu, accumpagnatu da una crescita di prezzu senza precedente, hà spintu certi fabricatori à l'orlu di a chjusura.
I pruduttori anu dettu chì a crisa pò esse attribuita à a lacuna in a catena di fornitura di rifiuti domestici per via di l'esportazioni, è a lacuna in l'utilizazione di capacità di unità di produzzione kraft, postu chì quasi u 25% di a capacità di fabricazione kraft domestica hè attualmente aduprata per l'esportazioni.
"Avemu luttatu perchè ci hè una seria carenza di carta", hà dettu un membru di l'Associazione Indiana di Produttori di Casi Corrugati (ICCMA), à a cundizione di l'anonimatu."U mutivu principale hè a pruibizione da u guvernu cinese di impurtazioni di rifiuti perchè era contaminante.L'India ùn hà mai esportatu carta à nimu in u mondu, perchè a qualità di carta è a tecnulugia ùn era micca à parità cù u restu di u mondu.Ma per via di sta prohibizione, a Cina hè diventata cusì fame chì hè pronta à impurtà qualcosa ".
L'esecutivu di l'industria hà dettu chì l'India hà avà esportatu pasta di carta in Cina.Sicondu l'esecutivu, per via di a pruibizione in Cina, l'India importa carta di scarti, cunvertiscendu in ciò chì hè chjamatu "rifiuti purificati", o ciò chì tecnicamente hè chjamatu "rotulu", chì hè poi esportatu à e cartiere cinesi.
"L'India hè diventata cum'è una lavanderia", hà dettu un altru membru di l'ICCMA."A causa di a crescente pressione naziunale è internaziunale, u guvernu cinese avia annunziatu in 2018 chì da u 1 di ghjennaghju di u 2021 pruibisceranu cumplettamente l'importazione di rifiuti, chì hè ciò chì hà purtatu à u riciclamentu à grande scala di carta kraft chì vedemu oghje in India.U junk hè restu in India è a fibra di carta pura và in Cina.Questu hè causatu una grande carenza in u nostru paese per a carta è i prezzi sò sbulicati ... "
I mulini di carta Kraft dicenu chì a dispunibilità ridotta hè principalmente per via di l'aumentu di i prezzi di i scarti di carta importata è domestica da u latu di l'offerta per via di a rallentazione è di l'interruzioni indotte da Covid-19.
Sicondu ICCMA, i mulini di carta kraft indiani anu esportatu 10,61 lakh tunnellate in 2020 paragunatu à 4,96 lakhs tunnellate in 2019.
Questa esportazione hà attivatu u flussu di ritagli di rifiuti domestici da u mercatu indianu per fabricà rotuli di polpa per a Cina, chì lascia una traccia di prublemi di contaminazione in u paese.

Hà ancu disturbatu a catena di fornitura domestica, creendu una situazione di scarsità è spingendu i prezzi di i rifiuti lucali à Rs 23 / kg da Rs 10 / kg in solu un annu.
"Da u latu di a dumanda, apprufittannu di l'uppurtunità lucrativa di esportà carta kraft è pasta di rotulu riciclata in Cina per cumpensà a lacuna di l'offerta, postu chì i mulini affruntà l'impattu di una prohibizione d'importazione di tutti i rifiuti solidi, cumpresi i scarti di carta, cù effettu da u 1 di ghjennaghju di u 2021 in avanti ", anu dettu i membri di l'ICCMA.
A mancanza di a dumanda è i prezzi attraenti in Cina rimpiazzanu a pruduzzioni di carta kraft indiana da u mercatu domesticu è aumentanu i prezzi di carta finita è fibra riciclata.
L'esportazione di rotuli di pasta riciclata da i mulini kraft indiani hè prevista di tuccà circa 2 milioni di tunnellate quist'annu, circa 20% di a produzzione totale di carta kraft domestica in India.Stu sviluppu, nantu à a basa di l'esportazione zero prima di 2018, hè un cambiamentu di ghjocu in a dinamica di l'offerta, avanti, l'ICCMA hà dettu.
Uindustria di scatula ondulataimpiega più di 600.000 persone è hè principalmente cuncentrata in uMSMEspaziu.Cunsumeghja circa 7,5 milioni di MT annu di carta kraft riciclata è pruduce scatuli ondulati 100% riciclabili cù un fatturatu di Rs 27,000 crore.


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2021