Comunicatu di stampa: scatuli pieghevoli fatti di carta di petra.

Seufert Gesellschaft für transparente Verpackungen (Seufert) produce ora anche scatole pieghevoli e altre soluzioni di imballaggio da carta di pietra ecologica.
In questu modu, a cumpagnia Hessian offre à i pruduttori di marca un'altra opportunità per distinguersi da a cumpetizione per mezu di l'ambienti è inspirà i so clienti.Inoltre, a carta di petra hè resistente à a lacrime è à l'acqua, pò esse scrittu annantu, è hà una sensazione eccezziunale è vellutata.
A carta di petra hè fatta da 100% rifiuti è prudutti riciclati.Hè custituitu da 60 à 80% di polvere di petra (carbonate di calcium), chì hè ottenutu cum'è un materiale di scartu da e cave è l'industria di a custruzione.U restu 20 à 40% hè fattu di polietilene riciclatu, chì mantene a polvere di petra inseme.In gran parte, dunque, a carta di petra hè custituita da un materiale naturali largamente dispunibule.A so fabricazione hè ancu ecologica.U prucessu di pruduzzione ùn deve micca acqua, emissioni di CO2 è u cunsumu d'energia sò minimi, è quasi nisun materiale di scartu hè pruduttu.Inoltre, a carta di petra pò esse riciclata: pò esse usata per fabricà novi carta di petra o altri prudutti plastichi.Grazie à u prucessu di fabricazione amichevule à l'ambiente è à a so idoneità à u riciclamentu, a carta di petra hè stata premiata cù un certificatu d'argentu Cradle-to-Cradle.
Dopu una prova interna approfondita, Seufert hè cunvinta chì a carta di petra hè ancu assai adattata per a fabricazione di scatuli di plastica.U materiale biancu hè cusì forte cum'è a film PET fabbricata in modu normale, è pò esse finitu cù stampa offset o serigrafia.A carta di petra pò esse stampata, incollata è sigillata.Pigliendu tuttu questu in contu, ùn ci hè nunda chì impedisce stu materiale di imballaggio plasticu ecologicu da esse usatu per fà scatuli, slipcases, coperchi, o cuscini.Per offre à i so clienti stu novu materiale ecologicu, Seufert hà fattu una cullaburazione cù l'impresa aprintia GmbH.
A carta di pietra offre avà una nova alternativa ecologica à i scatuli pieghevoli di plastica bianchi o stampati.Inoltre, i pezzi di carta di petra tagliati ponu esse aduprati per fà etichette, add-ons, sacchetti di trasportu, poster di grande scala è suluzione di visualizazione.L'altri materiali di imballaggio ecologichi offerti da Seufert includenu PLA bioplastica è R-PET, chì cuntene finu à l'80% di materiale riciclatu.

Tempu di pubblicazione: 14-settembre-2021